Nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy - zagospodarowanie przestrzenne
Treść
Nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy - zagospodarowanie przestrzenne
WÓJT GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZEDZIE GMINY W GRÓDKU NAD DUNAJCEM
Na podstawie art.3a ust. 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 – o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego w Urzędzie Gminy w Gródku nad Dunajcem
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Gródku nad Dunajcem.
Wymiar: pełny etat
I. Wymagania niezbędne:
a) posiadać obywatelstwo polskie,
b) nie być karanym za przestępstwo popełnione umyślnie,
c) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
d) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku
e) wykształcenie wyższe techniczne – preferowane architektura, budownictwo
II. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,
b) znajomość ustawy – Prawo budowlane
c) znajomość ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym
d) komunikatywność i otwartość,
e) umiejętność pracy w zespole,
f) znajomość obsługi komputera
g) odbyty staż w administracji
h) uregulowany stosunek do służby wojskowej
III. zakres wykonywanych zadań:
a) przygotowuje i wydaje wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy,
b) przygotowuje i wydaje opinie w sprawie zgodności projektowanego podziału nieruchomości z planem zagospodarowania przestrzennego,
c) prowadzi procedurę przy opracowywaniu ( zmianie) planu zagospodarowania przestrzennego ,
d) przygotowuje, (uzgadnia, opiniuje) projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wykraczających poza obszar jednostek podziału administracyjnego,
e) kompletuje wszelką dokumentację niezbędną do otrzymania pozwolenia na budowę inwestycji realizowanych przez gminę,
f) bierze udział w komisjach przetargowych przy zamówieniach publicznych dotyczących planowania przestrzennego, prawa budowlanego, ochrony zabytków i dóbr kultury,
g) przygotowuje dzienniki robót dla zadań realizowanych na zgłoszenie i wydaje książki obiektów budowlanych dla inwestycji gminnych,
h) współpracuje z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i innymi instytucjami odnośnie utrzymania cmentarzy wojennych i innych zabytków.
IV. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie – uwierzytelnione kopie dyplomu ukończenia studiów,
d) uwierzytelnione kserokopie świadectw pracy,
e) wypełniony kwestionariusz osobowy,
f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
g) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach – uwierzytelnione kserokopie,
i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – „ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 19990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1593 z późn. zm).
V. Sposób i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy w Gródku nad Dunajcem lub pocztą na adres: Urząd Gminy w gródku nad Dunajcem, 33-318 Gródek nad Dunajcem 54 z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego” w terminie do dnia 30 listopada 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Gródku nad Dunajcem po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Po upływie terminu złożenia dokumentów określonego w ogłoszeniu lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie ogłoszona na stronie internetowej Gminy Gródek nad Dunajcem www.grodek.sacz.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy.
Dla osób spełniających wymagania formalne rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 4 grudnia 2007 r. o godz.9:00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy.
Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy Paulina Furtak pod nr telefonu 440-10-35
Data ogłoszenia konkursu 16 listopada 2007 r.
Autor: PF/LC